Kangatraining

A Kangatraining egy Európa-szerte méltán híres szülés utáni regenerációt célzó torna. A Micimackó Kanga-mamájáról kapta a nevét, mivel az edzés nagy részében kisbabánk baba-hordozóban velünk van. Míg az édesanya tornázik, a baba pihen, és élvezi Édesanyja közelségét.

Az alapító és feltaláló, Nicole Pascher, egykori versenytáncos, aki 25 éve dolgozik a Fitnesz iparban, pre- és posztnatális (szülés előtt és utáni) edzésre specializálódott. Módszerét gyógytornászokkal, szülész-nőgyógyászokkal, babahordozási tanácsadókkal együtt dolgozta ki, hogy a legjobbat tudja nyújtani a frissen szült nőknek.

A Kanga-tréninggel nem kell megvárni, míg a baba elalszik, nem kell megszakítani az edzést, ha a baba elkezd nyűgösködni. Épp ellenkezőleg: a legjobb időpont edzeni, ha a baba nyugtalan, fáradt, hiszen Édesanyja testén pillanatok alatt megnyugszik, elalszik.

A Kangatraining-en a bemelegítés után talajgyakorlatok jönnek, ahol a haránt hasizom és amélyhátizom erősítésen van a hangsúly. Ezek után kerül hordozóba a baba, majd pár táncos elemmel is bővített koreográfia után guggolások, kar- és váll erősítés, falnál végezhető comb formálás jön. Az óra elengedhetelen része a gátizom gyakorlatok, levezetésés és nyújtás teszik teljessé a foglalkozást. A babák súlya folyamatosan nő, így folyamatosan nő a terhelés – és az Édesanya edzettségi szintje is fokozatosan fejlődik.

A szakszerű edzésen kívül a résztvevő Édesanyák 8 hetes kurzus keretében olyan elméleti tudással is gazdagodnak, ami az otthoni edzésüket is biztonságossá és hatékonnyá teszik. Kiemelt szerepet kap a medence- és gátizomzat, valamint a hasi- és mélyhátizmok védelme és megfelelő megerősítése.

Ha az Édesanyának nincs baba-hordozója, az sem akadály, hiszen a helyszínen a hordozók ingyenesen használhatók.

Az első nyílt KANGA-edzés ingyenes!

Mire számíthatsz?

Kb. 1,5 órás elfoglaltságra, ebben 50-55 perces testmozgásra. Az edzéseken lehetőséged van hordozással és edzéssel kapcsolatos kérdéseket feltenni. Megbeszéljük az esetleges komplikációk esetén mire kell vigyáznod, megtanuljuk a hasizmok regenerálásának és megerősítésének elméleti alapjait. Egy kellemes hangulatú torna során megtanulod, hogyan mozogj a babával, hogyan tornázz úgy, hogy közben védd a gátizmaidat, milyen gyakorlatok javasoltak, és melyek nem a szülés utáni pár hónapban. Formáljuk a testet, pörgetjük a pulzust és feldobjuk a hangulatot! A 8 hét alatt igazi barátságok, kis baba-mama társaságok alakulnak ki!

Mit hozz magaddal?

Kérlek, hozz magaddal kényelmes edzőruhát, saját törölközőt, ivóvizet és egy váltás ruhát a babának.