Kismama torna

Kismamák figyelem!
A mozgás elengedhetetlen része életünknek egészségünk szempontjából, amikor viszont nem csak magunk, hanem gyermekünk egészsége és fejlődése is a mi feladatunk a mozgás talán még fokozottabb figyelmet igényel.
Ez alatt a 9 hónap alatt azonban nem csinálhatunk akármit, speciálisan összeállított mozgásforma szükséges, hogy éppen megfelelő mennyiségű és minőségű gyakorlatokat végezzünk.
Nem csak testünknek, lelkünknek is fontos a mozgás! A várandósság sok örömteli pillanata ellenére megterhelő lehet lelkünk számára ez az állapot. A mozgás nem csak stresszlevezető, de endorfint, azaz boldogsághormont is termel, mely által felszabadultabbak, tehermentesebbnek érezhetjük magunkat.

A terhestorna előnyei:
🌸 A várandósság, vajúdás fáradalmainak csökkentése
🌸 Kismama formában maradása
🌸 Magzat fejlődésének megsegítése
🌸 Visszér, ödéma kialakulásának csökkentése, elkerülése
🌸 Feszültséglevezetés
🌸 Szülés utáni regenerálódást gyorsítja, testileg-lelkileg egyaránt

Terhestorna tematikája:
✅Bemelegítő, keringés fokozó blokk az óra első felében.
✅1-2 perces kis szünet
✅Erősítő blokk az óra második felében
✅Relaxáció, légzéstechnika tanulás a levezetés

Amit hoznod kell:
Kényelmes edző ruha, azaz bármi amiben kényelmesen és könnyedén mozogsz kivéve a cipőt ❗viszont zokni szükséges.
Illetve víz és törülköző a higiénia fontossága érdekében! És persze a lelkesedést se hagyja otthon senki! 😊

Fontos!
Konzultálj az orvosoddal, hogy semmi kivetnivaló ne legyem azzal kapcsolatban hogy tornázz ill. töltsd be a 12. hetedet a terhességben! Amint ezek megvoltak, várlak szeretettel!

Barbi