RTM /hasizom regenerálás/

Az RTM egy komplett rehabilitációs program, ami a rectus diastasisra (egyenes hasizmok eltávolodására) fókuszál, és fel/újra építi a gyenge törzstartó izmokat. A program célja nem csak az, hogy rendbe hozza a szülés utáni pocakot, hanem hogy megtanulj, ezzel együtt élni; megértsd, mi történt a testedben, és segítsen megelőzni a jövőbeni komolyabb károkat. A program várandósoknak és a szülés utáni időszakban kiemelten ajánlott, ugyanakkor tökéletes a várandósságra készülőknek, illetve mindenkinek, aki erős core izmokat szeretne.

Az RTM különlegessége, hogy figyelembe veszi a szülés utáni speciális tényezőket, az ún. posztnatális változókat: a kismamák testi és lelki változásait, problémáit.

Kiemelt szerepet kap az utánkövetés – a tréningen résztvevők folyamatos támogatása, a gyakorlatok személyre szabása, a fokozatosság elvét betartó nehézségi szint emelése.

A program 8 lépcsőből áll. 8 hét alatt fokozatosan, lépésről-lépésre regenerálod, építed fel a has és a törzs izmait. Rövidebb idő is elég azoknak, akiknek 3 ujjnyinál kisebb az eltávolodás és minden nap elvégzik a gyakorlatokat. Az első 2 hétben az egyenes hasi izmok közti eltávolodást zárjuk, utána megerősítjük az erős és egészséges hashoz szükséges izmokat.

A program tartásbeállítással, mélyhátizom és a gátizmok erősítésével teszi teljessé a regenerációt.

Mit ígér a program?

  • Zárja a rectus diastasist
  • Erősebbnek érzed magad
  • Csökken a haskörfogatod (köldök körül mért méret)
  • Javul a testtartásod
  • Csökken (vagy elmúlik) a hátfájásod
  • Erősödik a gátizomzat – csökkennek a gátizom gyengeség okozta tünetek
  • Megtanulod a számodra legideálisabb gyakorlatokat és azok megfelelő kivitelezését, hogy máshol, más edzésen is biztonságosan és hatásosan edzhess
  • Nő az önbizalmad

A tréning során kiemelten fontos a folyadék pótlása, ezért kérlek, azt hozz magaddal.

Az óra gyerekkel is látogatható.
Szeretettel várlak az edzéseimen, Judit.