Állóképesség fejlesztés

CROSS TRAINING – FUNKCIONÁLIS ERŐSÍTŐ EDZÉS

A Cross Training egy CrossFit jellegű edzésrendszer, amely csupán pár éve került kialakításra az USA-ban. Népszerűvé a 300 című film tette, melynek szereplőit CrossFittel edzették. Ez az edzéstípus több sportág elemeit vegyíti egy edzésformává (atlétika, súlyemelés, evezés), ebben rejlik rendkívüli hatékonysága.

deepWORK – INTENZÍV kardió erő és mentális tréning

A deepWORK legtömörebben megfogalmazva: Intenzív kardió és erőtréning, mely rendkívül jól fejleszti az állóképességet, és formálja az alakot.

Egy órán kb.: 500-800 kalóriát égetünk el, ez egyéntől és edzettségi szinttől függ. Évek óta az egyik legsikeresebb funkcionális edzésforma Magyarországon.
A funkcionalitása abban rejlik, hogy minden gyakorlat úgy van felépítve, hogy a legtöbb izomcsoport egyszerre dolgozik. Nem külön-külön összpontosítunk a testünk különböző részeire, hanem egy egységként kezeljük azt. Az egy órás tréning során intervall jelleggel dolgozunk: egy zseniálisan kitalált rendszer szerint váltakoznak egymás után a kardió, erő és statikus gyakorlatok. Napról-napra kitolja az egyéni határokat, a legjobb választás, ha a kihívásokat keresed!

GYMSTICK MUSCLE – CSOPORTOS FUNKCIONÁLIS TRÉNING

A Gymstick Muscle egy nagyszerű edzéskoncepció, egyedülállóan sokoldalú edzéshatással, látványos eredményekkel.
A módszer titka az egyszerűségében rejlik. Az órákon egyszerű, atletikus jellegű, könnyen elsajátítható gyakorlatokkal dolgozunk. Az edzésprogram így könnyen áttekinthető és könnyen lekövethető.

A GYMSTICK EDZÉS LÉNYEGE A KÖVETKEZÔ

Az edzés során 30 másodperces terhelési szakaszokkal és 10-12 másodperces pihenő szakaszok váltogatásával dolgozunk. Egy adott izomcsoportra úgynevezett triókban, azaz háromszor fél perces terhelésekkel edzünk. Ezt egy kicsit hosszabb pihenő szakasz  követi (kb. 20 másodperc), majd megismételjük az előző háromszor 30 másodperces terhelést a kis pihenőkkel. Ezt a blokkot triónak nevezzük. Egy trió teljes időtartama 5-6 perc.
Az egymást követő terhelési szakaszok egyre nehezedő gyakorlatokból épülnek fel. Az egyes triókkal váltakozó módon terheljük a különböző izomcsoportjainkat.

Hot Iron – Iron System

Nagy Nikolett vagyok. Ha kérdezik tőlem, hogy mi a Hot Iron, én azt szoktam válaszolni, hogy „ez egy zenére elkövetett, súlyzós edzés”. De persze sokkal több annál. A Hot Iron Németországból ered, szakemberek által tudományosan meghatározott és létrehozott edzésprogram. Magyarországon 2008 óta van, a felmérések szerint, ha valaki egyszer kipróbálja, hosszú távon kitart mellette. Ennek okai:

Kondi Step Aerobic

Mit is takar ez az óratípus?

Kicsit táncos, kicsit csajos, cardió mozgásforma. Ha zsírégető órára vágysz, akkor garantáltan itt a helyed. Az óra legnagyobb részét a step padokon töltjük egy könnyed és lendületes step koreográfiát betanulva!

Gyere el próbáld ki te is!

Várlak nagyon sok szeretettel az óráimon!
Dorina

Fitforma

kondicionalo-aerobik-royal-fitness-club-vacA Fitforma egy erő-állóképesség fejlesztő csoportos óra. 10 perc intenzív bemelegítés után erősítő és kardió edzés következik, eszközökkel és saját testsúllyal. Az eszközhasználat igazán sokoldalú lehet.

M.A.X. TRAINING – CSOPORTOS FUNKCIONÁLIS TRÉNING

MUSCLE ACTIVITY EXCELLENCE

A M.A.X. Training szuper intenzív, atletikus egész test edzés, melynek fókuszában az IZOM- és ALAKFORMÁLÁS áll. A legújabb élettani ismereteket szem előtt tartó erő és állóképességi tréning, hatékony zsírégető hatással.

A M.A.X. EDZÉSKONCEPCIÓ LÉNYEGE

30 perces, nagyon pörgős, csoportos edzésmódszer, amely konkrét gyakorlatsorokból áll. Rendkívül hatékonyan fejleszti az állóképességet, az erőt, és a koordinációt.
Az edzés intervall tréning jellegű, ahol 45 másodperces terhelési szakaszokat 15 másodperces pihenő szakaszok követik.
Az állóképességi edzéselemeket step lépcsővel, ill. stap lépcső mellett hajtjuk végre.
Az erősítő programelemek a láb- és farizomzatra, a felső végtagok izmaira, és a törzs izomzatára fókuszálnak.
A koordinációs mozgáselemeket minden egyes kondicionáló sorozatban alkalmazunk, de önálló egyensúlygyakorlatok is beépítésre kerülnek a programba.

PILATES

Mi is az a Pilates?

Nem az, aminek látszik. Bár a gyakorlatokat leginkább a földön fekve végezzük, s úgy tűnhet, hogy kezünket lábunkat emelgetjük, a Pilates egy rendkívül összetett mozgásforma. Korábban leginkább táncosok és mozgásművészek sérülés utáni rehabilitációjára használták.
A Pilates gyakorlatok során testünk legfontosabb, a testtartást meghatározó izmaira koncentrálunk, a gyakorlatok egyszerre dolgoztatnak sok különböző izomcsoportot. Nem terheljük az ízületeidet, erősödsz és nyújtásoknak köszönhetően rugalmasabb leszel. A gyengébb izmaidat megerősíted, a rövidült izmokat megnyújtod.

SZEMÉLYI EDZÉS A ROYAL FITNESS CLUBBAN

koszegi-rajmund-royal-fitness-club-vacSokan azt gondolják, hogy a személyi edző igénybevétele olyan luxus, amit csak a sztárok és gazdagok engedhetnek meg maguknak, pedig ez egyáltalán nincs így! A személyi edzés egy sokszorosan megtérülő befektetés!