Rehabilitáció

BODYART

bodyart-royal-fitness-clubA bodyART® húsz éve van jelen a fitnesziparban. A legdinamikusabban fejlődő saját testsúlyos holisztikus funkcionális tréning. Megalkotója Robert Steinbacher és Alexa Lee. A két módszer világsikere abban is rejlik, hogy a legkiválóbb edzők dolgoznak azon folyamatosan, hogy évről évre megújítsák, tökéletesítsék. 

GYMSTICK MUSCLE – CSOPORTOS FUNKCIONÁLIS TRÉNING

A Gymstick Muscle egy nagyszerű edzéskoncepció, egyedülállóan sokoldalú edzéshatással, látványos eredményekkel.
A módszer titka az egyszerűségében rejlik. Az órákon egyszerű, atletikus jellegű, könnyen elsajátítható gyakorlatokkal dolgozunk. Az edzésprogram így könnyen áttekinthető és könnyen lekövethető.

A GYMSTICK EDZÉS LÉNYEGE A KÖVETKEZÔ

Az edzés során 30 másodperces terhelési szakaszokkal és 10-12 másodperces pihenő szakaszok váltogatásával dolgozunk. Egy adott izomcsoportra úgynevezett triókban, azaz háromszor fél perces terhelésekkel edzünk. Ezt egy kicsit hosszabb pihenő szakasz  követi (kb. 20 másodperc), majd megismételjük az előző háromszor 30 másodperces terhelést a kis pihenőkkel. Ezt a blokkot triónak nevezzük. Egy trió teljes időtartama 5-6 perc.
Az egymást követő terhelési szakaszok egyre nehezedő gyakorlatokból épülnek fel. Az egyes triókkal váltakozó módon terheljük a különböző izomcsoportjainkat.

PILATES

Mi is az a Pilates?

Nem az, aminek látszik. Bár a gyakorlatokat leginkább a földön fekve végezzük, s úgy tűnhet, hogy kezünket lábunkat emelgetjük, a Pilates egy rendkívül összetett mozgásforma. Korábban leginkább táncosok és mozgásművészek sérülés utáni rehabilitációjára használták.
A Pilates gyakorlatok során testünk legfontosabb, a testtartást meghatározó izmaira koncentrálunk, a gyakorlatok egyszerre dolgoztatnak sok különböző izomcsoportot. Nem terheljük az ízületeidet, erősödsz és nyújtásoknak köszönhetően rugalmasabb leszel. A gyengébb izmaidat megerősíted, a rövidült izmokat megnyújtod.

Preventív gerinctorna

A képzést az elismert, kiváló gyógytornászoknál, Nagy Dorkánál, Keszi Krisztinánál és Ballai Évánál végeztem. A tőlük tanultakat nemcsak a preventív gerinctornán, hanem a többi órán is igyekszem alkalmazni.

Tudta-e Ön, hogy vannak rövidülésre, zsugorodásra hajlamos izmaink, amiket elsősorban nyújtanikell, és vannak gyengülésre, megnyúlásra hajlamosak, amelyeket főként erősíteni kell? Sőt, akad, amelyik egyformán tartozik mindkét csoportba! 🙂

Most képzeljen el magán egy hosszú pólót! Ha ennek a pólónak a legalsó csücskét megszorítja, és lefele húzza, a póló többi része is gyűrődni fog, sőt, még a vállánál is feszülni fog. Ugyanígy egymástól távolabbi izmaink is kapcsolatban állnak, hatást gyakorolnak egymásra.

SZEMÉLYI EDZÉS A ROYAL FITNESS CLUBBAN

koszegi-rajmund-royal-fitness-club-vacSokan azt gondolják, hogy a személyi edző igénybevétele olyan luxus, amit csak a sztárok és gazdagok engedhetnek meg maguknak, pedig ez egyáltalán nincs így! A személyi edzés egy sokszorosan megtérülő befektetés!