Hartai Gábor

Pályafutásom kezdete:2012

Születési évem:1982

E-mail címem:hartaigabor@gmail.com

Telefonszámom:+3620-3251616

Hartai Gábor

Személyi edző

Rólam:

Gyermekkoromat elkerülte az intenzív sport élet (bár szerettem volna, de más életkörülmény jutott), de középiskolásként megtaláltam a harcművészeteket majd a fitness világát és sokáig intenzíven gyakoroltam nagyon jó eredményekkel és hatékony fejlődéssel. 25 évesen szenvedtem egy súlyos vállsérülést, amiből pár év után a kettlebell gyógyított ki.
Ez az élmény terelt a sportsérülések gyógyítása felé, így a rendszeres erőnléti edzések mellé egyre szélesebb körben alkalmaztam preventív technikákat. Több éves tapasztalat alapján tudom ma már az edzéseken minimalizálni a sérülés kockázatát, így folyamatos fejlődést érve el. Amihez persze egy elszánt tanítvány is kell!

10 éve tartok edzéseket különféle módszertanok szerint – testépítés, küzdősport, fitnesz, crossfit, kettlebell, saját testsúlyos edzések, Primal Move, …
Az utóbbi 4 évben pedig rehabilitációs szakemberként is dolgozom a tanítványok egészségéért (SMR, FMS, Flossing, sportmasszőr) Az innen összegyűjtött tudást igyekszem átadni a tanítványaimnak.
A kettlebell edzéseim az ülő életmódhoz szokott átlagemberekhez optimalizált – a testtartás-hibák és ebből eredő mozgásszervi panaszok megszüntetése az elsődleges cél. Ha ezt már elértük, akkor jöhet a további fejlesztés. Határ a csillagos ég!

A kezdő kurzus egy 3 hónapos blokk, aminek a végére sajátítjuk el a sportágra jellemző mozgásminták alapjait. Épp ezért egyben kell majd fizetni, az ára 35000 Ft/3 hónap. Ha máshogy nem tudod megoldani, van lehetőség részlet fizetésre is, csak jelezd. Természetesen zsákbamacskát nem árulunk, tehát nem kell az első edzés előtt fizetni senkinek, ha pedig nem tetszik, utána még nyugodtan elsétálhatsz (csak jelezd, így korrekt), nincs harag.
A kettlebell edzés nem csak a tartáshibák javítására és hátfájások megszüntetésére alkalmas, de tökéletes választás erőfejlesztés és fogyás szempontjából is. Erősíti a core vagy tartóizmokat, segít a formás testalkat elérésében és a fogyásban. Kiegészítő edzésként is alkalmazzák úszók, futók, harcművészek és mindenki aki több erőt, robbanékonyságot vagy állóképességet szeretne – legyen amatőr vagy akár olimpikon.

A kettlebell mellett, kezdő és haladó csoportjaimban sok más eszközt és módszert is használok:

– saját testsúlyos gyakorlatok talajon és állványon,
– függesztett eszközös technikák (TRX, tornagyűrű),
– szabad-súlyos gyakorlatok (barbell, dumbbell),
– jóga és streching gyakorlat elemek,
– mobilitás és stabilitás fejlesztő primal-move mozgások,
– sérülés megelőzésre (prehab) és sérülésből felépülésre (rehab) SMR technikákat,
– légzésgyakorlatok (jóga, Buteyko),
– mozgásminta szűrés (FMS),
– egyensúly fejlesztésre Ju-jitsu és Aikido gyakorlatokat.
Az emberi test adott – minden edzésformában ugyanazt használjuk csak más-más célból.
Az én edzéseimen a célhoz igazítjuk a felhasznált edzésmódszereket és eszközöket. Nincs egy tuti edzésmódszer, ami mindenben a legjobb, de sok jó megoldás van amiket érdemes is felhasználni a cél elérése érdekében.

A kérdés, hogy mi a Te célod? A választ megtaláljuk közösen, az edzésen!

Sport előélet:
2001-2009: Ju-Jitsu (sensei Seres Károly)
2010-2013: Aikido (sensei Dr. Szabó Balázs)
2013-2014 Aikibujutsu (sensei Lukács Péter)
2007-2012: CrossFight training (instruktor: Kuffler Gergely)
2012-2016: CrossFight training, leader instruktor
2013-2016 Kettlebell (instruktor: Szigligeti Attila)
2016-…: Kettlebell instruktor

Vizsgák, képzések:
2012: IWI Fitness és Testépítés szakági edző
2015: FMS (functional movement screen) vizsga
2015: SMR (Self Myofascial Release) tanfolyam
2016: StrongFirst Instruktori vizsga
2017: Sportmasszőr vizsga
2017: Flossband Therapy tanfolyam
2018: Funkcionális Fascia Tréning
2018: Buteyko légzés terápia
2019: Kinesio-tape tanfolyam