Simon Judit

Simon Judit

Kangatraining oktató

Rólam:

A sport számomra nem csak a testi egészséget jelenti, hanem a lelki egészség felé vezető út is.

A testmozgás a hétköznapjaim szerves részévé vált. De nem volt ez mindig így.

Tizenéves koromig aktívan sportoltam: úszás, futás, atlétika, kosárlabda, vizibalett – sok sportágban kipróbáltam magam. Idővel azonban kikopott az életemből a rendszeres testmozgás, hosszú évekig nem csináltam semmit. Külsőleg semmi változást nem észleltem, de a kondícióm az évek alatt nagyban romlott. Már nem tudtam olyan gyorsan futni a busz után, néha még egy hosszabb lépcsőzés is nehezemre esett.

Végül egy egészségügyi probléma, a rectus diastasis (az egyenes hasizmom eltávolodása középvonalban) kialakulása miatt kezdtem el újra mozogni. Kezdetben nagyobb részben a hiúságom miatt tornáztam, majd szépen lassan ismét a mindennapjaim része lett a sport. Mostanra már hetente többször futok és otthon is tornázom.

Saját magamon tapasztaltam, hogy milyen fontos a sport. Úgy gondolom, hogy mindenkinek van egy edzésforma, amit szenvedélyesen tud csinálni és nem érzi kényszernek. Szerencsére a fitness termek egyre szélesebb választékkal rendelkeznek, így mindenki megtalálhatja a hozzá legközelebb álló mozgásformát.

Amivel én várom a vendégeimet az a kifejezetten a kismamák, anyukák igényei szerint kialakított edzésforma. Az edzések során regeneráljuk a hasizmokat, és megtanuljuk, hogyan lehet együtt mozogni a babával, úgy hogy közben védjük a gátizmokat, milyen gyakorlatok javasoltak és melyek nem a szülés utáni pár hónapban.

Az edzések 1,5 óra hosszúak, ebből az aktív testmozgás 50-55 perc.

Minden kedves érdeklődőt sok szeretettel várok.

 

 

Óráim aránya:

50%